سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوامش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
آیین دانایان 7
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بی بی سی به دنبال تبرئه شاهین نجفی

یک روز بعد از انتشار فتوای آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مبنی بر ارتداد توهین کنندگان به امامان شیعه در فضای مجازی، شبکه دولتی بی بی سی در گزارش و مصاحبه با شاهین نجفی، خواننده مرتد، سعی در تبرئه وی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، یک روز بعد از آنکه برخی از خبرگزاری ها و سایت های داخلی فتوایی را از «آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» یکی از مراجع تقلید شیعیان، مبنی بر ارتداد "شاهین نجفی" خواننده رپ در خارج از کشور که در ترانه های خود توهین به مقدسات از جمله توهین به امام دهم شیعیان حضرت امام هادی [علیه السلام] را با هدف تابو شکنی از ارزش های اسلامی در دستور کار خود قرار داده است، منتشر کردند؛ شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) با تهیه گزارش و ترتیب دادن مصاحبه ای با شاهین نجفی، سعی کرد وی را تبرئه کند.
گزارشگر بی بی سی فارسی با تشکیک در اینکه فتوای آیت الله العظمی صافی گلپایگانی –مدظله- شامل این خواننده هتاک بشود، گفت: «اگر ترانه شاهین نجفی اهانت به امامان شیعه تلقی شود، او هم شامل حکم ارتداد می شود.»
شبکه دولتی بی بی سی در ادامه با این بهانه که "موسیقی می تواند زبان اعتراض به زمان و زمین باشد" در توجیه پرده دری های این خواننده مرتد افزود: «اساس کار شاهین نجفی هم همین بوده است. بسیاری از طرفداران او کارهای شاهین را در راستای آزادی بیان می دانند و این در حالی است که عده ای هم خواب خاموشی ابدی شاهین را می بینند.»
در ادامه، این خواننده مرتد در مصاحبه با بی بی سی فارسی، توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام می گوید: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم»!!
وی همچنین با رد حکم ارتداد خود، در پاسخ به این سؤال که "خبرگزاری فارس فتوایی را از آیت الله صافی منتشر کرده است که اگر به ائمه [علیهم السلام] توهین بشود، حکم ارتداد دارد. آیا شما به ائمه [علیهم السلام] توهین کرده اید؟" مدعی شد: «من فکر نمی کنم به ائمه [علیهم السلام] توهین کرده باشم، من فکر می کنم عده ای در ایران با دست مایه قرار دادن مذهب به دنبال سوء استفاده از این فتوا هستند.»
وی به این سؤال نیز که "آیا شما با کارهای خود به دنبال تابو شکنی نسبت به برخی مسائل هستید؟" با تأیید آن، گفت: «بله؛ بخشی از آن آگاهانه صورت می گیرد که من آن را انکار نمی کنم. بخش آگاهانه سوار بر بخش ناخودآگاه ذهن و شخصیت درونی من است. به این دلیل من همان چیز را می نویسم و اجرا می کنم که هستم.»
گفتنی است در ابتدای مصاحبه، مجری بی بی سی فارسی تصریح  می کند که بنا به درخواست شخص شاهین نجفی، به سبب مسایل امنیتی، از اشاره به محل اقامت وی معذور است!

جام نیوز به دلیل ملاحظات اخلاقی و برای جریحه دار نشدن احساسات مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی، ناگزیر است ویدیوی مربوط به گزارش و مصاحبه یادشده را با اندکی تقطیع به متن خبر ضمیمه کند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین دانایان 7 ( شنبه 91/2/30 :: ساعت 12:0 صبح )
»» تصاویر/افتتاح اولین حسینیه شیعیان در مصر

 









نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین دانایان 7 ( دوشنبه 91/2/18 :: ساعت 12:0 صبح )
»» تبلیغات شبکه \وهابیت\ برای شبکه \بهائیت\

شبکه وهابی العربیه که به دلیل حمایتش از صهیونیستها به العبریه مشهور است با انتشار مطلبی در حمایت از شبکه بهایی من وتو در صدد تبلیغ این شبکه رو به تعطیلی در آمد.
به گزارش مشرق ، شبکه وهابی العربیه که به دلیل حمایتش از صهیونیست‌ها به العبریه مشهور است با انتشار مطلبی در حمایت از شبکه بهایی من و تو در صدد تبلیغ این شبکه رو به تعطیلی در آمد.

بنا بر این گزارش، العربیه با معرفی برخی برنامه های این شبکه ضد اخلاق مدعی شده که به دلیل اینکه این شبکه گوگوش(خواننده هرزه و بدکاره دوران طاغوت که هم اکنون بالای 70 سال سن دارد) ار به خانه ایرانیان آورده حکومت با این شبکه مخالف است.! البته ظاهرا هنوز برای اعراب صهیونیست شبکه اعربیه جذابیت دارد که اینچنین از این شبکه بهایی حمایت می کنند!

حمایت های وهابیت از شبکه تلویزیونی بهائیت در حالی صورت می گیرد که "من وتو" در دوران اضمحلال به سر می برد و در آستانه تعطیلی قرار گرفته است. این شبکه که با لابی بهائیت در انگلستان و سرمایه گذاری آنان و دستگاه اطلاعاتی این کشور راه اندازی گردید این روزها به دلیل اختلافات داخلی ، عدم تاثیرگذاری بر خانواده های ایرانی آن طور که شبکه اطلاعاتی غرب می خواست و آنچه که مدیران بهایی این شبکه از آن بعنوان نفوذ عوامل جمهوری اسلامی به داخل شبکه یاد کرده اند ! رو به تعطیلی گذاشته است.

این شبکه ارتباط تنگاتنگی با فرقه ضاله بهائیت دارد و پخش برنامه هایی با محوریت نرم تبلیغ بهائیت و اثر گذاری بر خانواده های ایرانی را همواره در دستور کار خود دارد.

اگر چه مدیران شبکه تلویزیونی من و تو مدعی بی طرفی رسانه شان در مقابل مذهب، سیاست و ...هستند(با توجه به کثرت حضور اعضای فرقه ضاله بهائیت در این تلویزیون این ادعایی کذب است)، اما این شواهد و قرائن به خوبی نشان میدهد که چهارچوب فکری آنها دقیقا همان چهارچوب فکری رسانه های معلوم الحالی مانند بی بی سی و صدای امریکاست که با بودجه های دولت های خود همواره بر ضد منافع ایران سخن پرانی کرده اند. آنها هرگز دلسوز ایران وایرانی نبوده و نیستند.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین دانایان 7 ( پنج شنبه 91/2/7 :: ساعت 12:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هفته ی بسیج گرامی باد
www.shayeaat.ir
چگونه گرفتار کلاهبرداران سایبری نشویم
به صورت تخصصی وبلاگنویسی کنید
مختصری از زندگانى حضرت امام صادق (علیهالسلام)
7 نفر اول جهنم را بشناسید
واکنش به انفجارهای مساجد در عربستان و کویت
تا چند روز دیگر دنیا به آخر خواهد رسید؟
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 28060
» درباره من

آیین دانایان 7

» آرشیو مطالب
تیر 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
فروردین 91
اسفند 90
بهمن 90
دی 90
آذر 90
آبان 90
مهر 90
مرداد 90
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب