سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، چرکی و ژولیدگی را دشمن می دارد . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
آیین دانایان 7
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تلویزیون اجباری، «جنگ غزه» را برای دانش آموزان آمریکایی چگونه رو

خبرگزاری فارس: «کانال یک» شبکه تلویزیونی ویژه مدارس راهنمایی و دبیرستان در آمریکاست که تماشای اجباری آن بخشی از برنامه درسی دانش آموزان است.

وارد پایگاه اینترنتی «کانال یک» (Channel One) که می شوی اولین چیزی که توجهت را جلب می کند، عکسی از انفجار موشک مقاومت در قلب تل آویو است که عنوان «عکس روز» را با خود دارد. عکس، به یک خبر مرتبط با موضع لینک است. با کلیک روی تصویر، وارد آن خبر می شوی و شروع به خواندن این جملات می کنی که «مقامات اسرائیلی می گویند میلیشیای فلسطینی برای سومین روز، کلان شهر تل آویو را هدف موشک قرار داده اند... جنگجویان حماس در غزه می گویند آنها یک موشک فجر 5 ساخت ایران را شلیک کرده اند... اسرائیل تاکنون دویست حمله هوایی به غزه انجام داده که این حملات در پاسخ به موشک باران بی سابقه شهر مقدس جروزالم (بیت المقدس) بوده است».

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین دانایان 7 ( دوشنبه 91/8/29 :: ساعت 3:3 عصر )


»» عکس حرم امام حسین(ع) اثر ژان لئون ژروم فرانسوی



به گزارش شیعه آنلاین، اطلاعات کاملی از محل فعلی نگهداری این اثر وجود ندارد اما این اثر شاخص که ظاهرا در کلکسیونی شخصی نگهداری می شود متعلق به سال 1888 است و کپی های بسیاری از آن منتشر شده است.

ژان لئون ژروم (1824- 1904) نقاش فرانسوی است که آثارش با سبک آکادمیسیزم شناخته می شوند و نقاشی های تاریخی، اسطوره های یونانی، شرق، پرتره و ... دامنه ی اصلی کار های او را شامل می شوند که در حقیقت تلاشی است برای وارد کردن مکتب نقاشی آکادمی به فضای عمومی هنر.

یکی از زیباترین و تاثیرگزارترین آثار او که مشخصا موضوعات مورد علاقه ی مسلمانان را در بر می گیرد، نقاشی است که با دو عنوان از آن یاد می شود یکی منتسب به  حرم حضرت سید الشهدا علیه السلام است که با عنوان "حرم امام حسین علیه السلام" یا "The Shrine of Imam Hussein"  از آن یاد شده است و  عنوان دوم "معبد سلطان" یا "The Tomb of Sultan" است.

اطلاعات کاملی از محل  فعلی نگهداری این اثر وجود ندارد اما این اثر شاخص که ظاهرا در کلکسیونی شخصی نگهداری می شود متعلق به سال 1888 است و کپی های بسیاری از آن منتشر شده است.

بسیاری از کارهای ژان لئون ژروم ربطی به حوزه ی مذهب ندارد، اما چندین کار او نقاشی با تم مذهبی است، نظیر همین اثر و یا " نماز جماعت در مسجد قاهره" یا " اذان گو" یا " مریم باکره".

شایان ذکر است عقیق اعلام کرده که نام این اثر در برخی مراکز هنری "معبد سلطان" است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین دانایان 7 ( سه شنبه 91/8/23 :: ساعت 12:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هفته ی بسیج گرامی باد
www.shayeaat.ir
چگونه گرفتار کلاهبرداران سایبری نشویم
به صورت تخصصی وبلاگنویسی کنید
مختصری از زندگانى حضرت امام صادق (علیهالسلام)
7 نفر اول جهنم را بشناسید
واکنش به انفجارهای مساجد در عربستان و کویت
تا چند روز دیگر دنیا به آخر خواهد رسید؟
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 28051
» درباره من

آیین دانایان 7

» آرشیو مطالب
تیر 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
فروردین 91
اسفند 90
بهمن 90
دی 90
آذر 90
آبان 90
مهر 90
مرداد 90
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب